sunnuntai 23. tammikuuta 2011

Annan hyvän kiertää!

Edit: Nostin tätä vähän ylös, jos vaikka joku vielä....

Osallistuin tähän 1000 sanaa -blogissa ja nyt on aika minunkin laittaa tämä blogiini:

Ensimmäiset kolme blogillista ihmistä, jotka ilmoittautuvat kommentoimalla tähän viestiin, saavat minulta jotain itse tehtyä.

Odottamaan voikin joutua jonkun aikaa, sillä en ole vielä tehnyt näitä ja tekemiseen minulla on aikaa kokonainen vuosi.

Lupaan siis kutoa, virkata, ommella, helmeillä, askarrella, väkertää, rakentaa, nikkaroida, naputella, piirtää, maalata, leipoa tjms. seuraavan vuoden aikana, jotta saat jotain kivaa, mitä odottaa tulevaksi postissa.

Huomaathan, että tätä varten tarvitsen myös postiosoitteesi (sen voit lähettää sähköpostitse).

Juttuun on tietysti haudattu pienoinen koira. :-) Nimittäin jos ilmoittaudut, täytyy sinunkin laittaa tämä sama teksti blogiisi ja antaa hyvän kiertää!

Nyt jään mielenkiinnolla odottamaan, uskaltautuuko kukaan mukaan.;)

2 kommenttia:

  1. Minä, minä, minä! Kun kerran kolmelle itse valmistan, saan kai kolmeen osallistua, joten tämä olisi se toinen.:)

    VastaaPoista
  2. Minä myös, saas nähdä onnistuuko blogittoman osallistuminen.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!